петък, 18 януари 2019 г.

01.03.2024
============================================================================
Поради съображения за сигурност, Team Viewer вече няма да допуска свързване на устройства със стари версии.
Всеки който желае да ползва услугите ми чрез приложението за отдалечен достъп, трябва да го актуализира до последната му версия !
Обяснения кое, къде и как .... придружени със снимки можете да видите ТУК
============================================================================
* От нова година насам Bulsatcom -Vivacom предприеха кардинални промени в настройките на сървърите си.
* Системата им вече засича когато не се гледа през официалното им приложение BulsatcomTV и слага oграничения и рестрикции .
* Поради тази причина, споделеното гледане през моят акаунт и приложението SPMC няма да бъде възможно както преди .
На всички мои Клиенти, които нямат от къде да гледат БГ канали, ще сложа алтернативно приложение за да не остават без Телевизия.
* С предимство са хората със абонамент за софтуерна подръжка !
* Само за Клиенти закупили устройство от мен и не са изпуснали последните актуализации .
* Платформа за контакт - Вайбър
* Устройството да е свързано със Lan кабел , за да е стабилна връзката .
 Актуализации свързани със приложението за ТВ ще правя до 15 март !

04.01.2024
==========================================================================
Не започна новата година добре и по подобаващ начин, но какво да се прави, понякога го има и това, въпреки, че никой не го желае .
Почвам хронологично за да има някаква яснота какво се случва и каква е ситуацията в момента .....

На 28.12.2023г телевизията спря и причината за това беше кражба !
Не ми се искаше да го казвам, но в 90% през годините, когато имаше проблем със приложението за телевизия, причината беше компрометиране на данните от акаунта, кражба и съответно смяна на парола, блокиране на акаунта и т.н.
Случаят сега беше същият.
Това което ви казвам не е оправдание, но и няма защо да продължавам да го крия.
Още на 29.12.2023 се пререгистрирах , съответно нов акаунт и започнах с актуализациите.
Започнаха се непрестанни обаждания, позвънявания, СМС-и , подхвърлянe на ID номера ......
Вече не знам в мен ли е причината, аз ли съм неграмотен и не успявам да напиша тук, как и по какъв начин да се случват нещата.
Обяснявал съм го и лично на повечето ми Клиенти, но за съжаление при болшинството от вас ефекта е нулев !
От вчера 03.01.2024г проблема вече е от друго естество.
На всеки на който съм актуализирал устройството, телевизията тръгва и работи....
Но има някакъв проблем или Булсатком са променили нещо в системата си.
Досега извлечената плейлиста от сървъра им, имаше "живот"/работеше 10 часа.
В момента това време е ограничено на 1 час, след което картината замръзва и спира да върви.
За да можете да гледате, трябва ръчно да се рестартира добавката за да се извлече наново плейлиста.
Да дразнещо е, но за сега това е решението, докато Булсат не оправят нещата и ги върнат по старому.

Как става рестартирането на добавката ръчно :

Докато сте на черната лента където пише - РАДИО, ТЕЛЕВИЗИЯ, ПРОГРАМИ, СИСТЕМА ...
Спирате се на ПРОГРАМИ и слизате надолу на иконата bulsatcom !
Натискате ОК, и изчаквате извличането да приключи.





Накрая с пожелание към всички мои Клиенти най вече за крепко здраве, повече човечност, разбиране и търпение .


29.12.2023
==========================================================================
От днес 29.12.2023 до 10.01.2024  ще правя поетапни актуализации, които ще са свързани само и единственно със добавката за Булсатком!

* С предимство са хората със абонамент за софтуерна подръжка !
* Актуализациите са само за устройства които са закупени от мен, и не са пропуснали последният ъпдейт от месец май !

Процедурата е следната .....
* Платформа за контакт - Вайбър
* Устройството да е свързано със Lan кабел, за да е стабилна връзката.
* Стартирате Quick Support /без да го затваряте/ , и ми напишете ID номера който ви излиза.
* След като ви излезе съобщение, разрешавате достъп .....

Не стартирайте Quick Support, и не ми "подхвърляйте" ID докато не ви го поискам.

На напористи "телефонисти" няма да отговарям.
Крайно време е да се научат всички да четат и да уважават личното пространство, както и да оценят усилията които полагам.



28.12.2023
==========================================================================
Приложението SPMC, и по точно добавката за телевизия не може да се свърже със сървъра, излиза грешка и не успява да извлече плейлистата с канали.
Проблема е от днес от ранния следобед.
Нямам идея какъв точно е проблема и от какво естество е, но се надявам скоро да разбера и каквото зависи от мен ще бъде направено.
Моля за адеквано разбиране и търпение ....

Желателно е да следите страницата за последващи действия/промени или актуализации от моя страна!


27.11.2023
==========================================================================
За всички които разполагат със акаунт за ЕОН мобайл /за телефон и таблет/ ........
!!!!   Необходимите данни са ---> имейл и парола !!!!
* Вече има възможност да се ползва на тв бокс с нормално превключване на каналите .
* Предимствата са следните :
* Функцията Time Shift , която ви позволява да връщате ТВ съдържание до 7 дни назад.
* Оптимизация за работа само с дистанционно .
* Емулация на web браузър, Android TV и WebOS.
* Опция за редуциране каналите на екрана , и да се виждат само тези за които имате абонамент
* Можете да гледате тв, без значение интернета на кой оператор е, дори и в чужбина ! 

На всеки който има желание и разполага с акаунт, ще съдействам и ще инсталирам всичко нужно /напълно безплатно/ за да може да се възползва от тази благинка .

Демо клип гледай ТУК

Комуникацията ще става по Вайбър .
Само за устройства свързани по Lan кабел !
Инсталация чрез отдалечен достъп /Quick Support/
Само за Клиенти закупили устройство от мен, и не са пропуснали последната актуализация.
Крайният срок до който можете да ме потърсите е 15 декември 

02.10.2023
=============================================================================
Заради зачестилите случаи на подвеждаща информация от различни индивиди/измамници, или фейк обяви, искам да се знае следното :
==========================================================
Единствената коректна информация и данни за контакт са тук на тази страница !
* Никога не съм се рекламирал във форуми, Фейсбук групи, съмнителни сайтове като  alo.bg, Pazarluk.com, prodavash.bg и т.н. 
* Използването на "рекламни лица" или пък  "съдружници/консултанти" не е присъщо 
за човек като мен !
Още по малко от некомпетентни и неграмотни лица които се олицетворяват само и единственно със едно ....... нелоялност.
Аз предлагам, консултирам, съдействам, продавам и донякъде обучавам, без да се показвам на всяка цена в интернет пространството и без да плащам за реклама!
* Многобройните Клиенти с личният си избор и доверието им към мен, са моята най голямата реклама!
Радвам се, че всеки следващ такъв, идва за да купи,  без да е необходимо да го "убеждавам"
* Неслучайно от почти 8г имам своята клиентела за това което предлагам, и моята реклама винаги е била препоръката!

Във връзка със това ...... хора които нямат Вайбър и не са ми писали нито веднъж, не са говорили никога по телефона със мен и не ги познавам .... няма как да са мои Клиенти!
Следователно да не се обръщат към мен, а към човека който им е дал/продал/подарил !!!


30.07.2023
=======================================================
Само за устройства с ID 305 218 255 от QS !!!
====================================
Заради инцидентни проблеми и невъзможност за отдалечен достъп през Quick Support  на няколко бройки от моделите X96 Air и X96 Max+ със горепосоченото ID ,  е нужно инсталирането на алтернативно приложение ==> AnyDesk Remote Control .
Подробни инструкции, придружени с картинки ==> ТУК

28.07.2023
========================================================
От 10-ина дни Булсатком изпитват проблем със международният трафик на излъчване.
Получавам сведения от Клиенти във Франция, Испания, Германия и Англия, че приложението SPMC накъсва/насича и не става за гледане.
Проблем в чужбина има и със приемниците "Фюжън", както и гледане през официалното приложение "Bulsatcom TV"
В България, този проблем го няма .......
Казвам всичко това за да не се чудите, защо аджеба е така и какъв точно е проблема.
Излишно е да ми се задава въпроса "кога и дали ще се оправи проблема" ..... 
Писал съм нееднокрано, че за неща които не контролирам и не зависят от мен, съм безсилен .
Тези които са решили да закупят устройство, което ще се ползва в чужбина да вземат под внимание това което съм написал .

15.05.2023
=======================================================================
Всеки 5-ти който ми пише относно телевизията, ми задава излишни въпроси и ме кара да минавам в обяснителен режим.
Разберете, че така губите моето време, както и времето на всеки който чака за актуализация.
За това от сега нататък, докато правя актуализации, който търси "лаф-моабет" .... няма да му обръщам внимание, или ще го препращам тук, за да прочете какво съм написал.
Въпреки, че съм сам, се старая да обслужа всеки максимално бързо, но и аз имам някакъв 
праг откъм работа и възможностти.
Капацитетът ми е до 20:00ч , след това нека да бъдем хора и да не прекаляваме ........
И накрая ..... толкова ли е сложно да ми се напише едно "Здравейте, имам 1/2/3 устройства закупени от вас, ако може да ги актуализирате" .
Отговарям на всеки и когато му дойде редът, му искам ID .......


11.05.2023
=======================================================================
От 12.05 до 31.05  ще правя поетапни актуализации, които ще са свързани само и единственно със добавката за Булсатком!
От услугата могат да се възползват само Клиенти закупили устройството от мен или такива които са със абонамент за софтуерна подръжка.
Комуникацията ще става през Вайбър, за да не се превръщам в телефонна централа.
Така ще можете да ми пишете по всяко време, и когато съм на линия и имам възможност ще ви бъде отговорено.
Актуализация ще получат само устройствата свързани по Lan кабел !
Изключения ще правя само на тези които ползват мобилен интернет и нямат друга алтернатива.
За да става всичко бързо и без излишни обяснения, първо ми напишете точният модел на бокса и от мен ли е закупен.
След като ви отговоря ще получите допълнителни инструкции. 
Моля да не ми се "подхвърля" ID номер, преди да ви го поискам, за да има някакъв ред.
Всеки който се опитва да ме заблуждава и да ми губи времето излишно, ще бъде блокиран веднага !
Тези които не са ползвали бокса активно и са пропуснали предните актуализации знаят каква е "процедурата" и не мисля да го обсъждам повече.
Спазвайте добрият тон и не ме карайте да влизам в обяснителен режим ...... няма да ви струва нищо .



10.05.2023
========================================================================
Има проблем със сървъра на Булсатком от където се извлича плейлистата с канали.
За това при стартиране на SPMC излиза грешка и не тръгва нищо.
На страницата на Булсатком излязоха със следното съобщение ........











За всички които нямат алтернатива, могат да се възползват от безплатният акаунт който предоставят до изясняване и отстраняване на проблема.
За тези които нямат инсталирано приложението "Bulsatcom TV", може да си го инсталират от Google Play след което да си вкарат данните .....
* потребителско име - free@bulsat.com
* парола - bulsatcom

Моля следете страницата за последващи действия/промени или актуализации от моя страна!



30.03.2023

========================================================================
Поради множество запитвания, искам да внеса повече яснотa и някои уточнения, за да няма неразбрали и такива които се чудят защо на даден филм тръгва само звука или пък накъсва.
Във торент тракерите Замунда и Зелка, се появиха релийзи на стари филми, компресирани със новият кодек AV1 (AOMedia Video 1) .
За да може да се гледат нормално подобни филми има 2 изисквания :
- Процесорът на устройството да има хардуерна подръжка на AV1 codec.
- Версия Kodi 20 „Nexus" /само във този билд има поддръжка на хардуерно декодиране за AV1/
Устройствата които отговарят на тези "условности" са със зелена * пред името на модела ...
*Tanix-W2 4K TV BOX
*Transpeed AV1 4K TV BOX
*HK1 RBOX W2 4K TV BOX
*MECOOL KM6 Classic 8K
Останалите модели които са закупени от мен,  не могат да декодират подобни файлове заради хардуерни ограничения.
За момента AV1 codec е нов все още метод на компресия, и не е навлязъл толкова мащабно заради редица фактори.
Според мен, филмите във тракерите ще продължават още дълго да ползват основните компресии HEVC /H.265/ и AVC/H.264/ и няма място за притеснения.
Тези пояснения ги правя, за да се има впредвид ако ви предстои закупуване на бокс, и особенно за тези които използват устройството предимно за гледане на филми и това за тях е приоритет.

Друго нещо което искам да отбележа, относно прекъсване, насичане когато се гледа телевизия, понеже се случва да ми пишат и за това .
Конкретно за приложението SPMC, и в частност добавката за Булсатком......
Щом не са ми писали поне 3-ма души, че имат идентичен проблем, за мен няма такъв !
Щом при мен SPMC върви без никакво накъсване/буфериране, дори и на wi-fi през една стена, 6 метра отдалеченост от Рутера, 50MB скорост, заключенията са ясни.
Нормално е разбира се, понякога да има срив във сървърите без значение кой е доставчика или провайдъра на ТВ.
Не е нормално обаче, първо да търсите вината във устройството, преди да се установи какъв точно е проблема и дали виновника/причината не е от друго естестсво .
Откликвам винаги когато някой ми пише и търси за помощ, като съветът ми към вас преди да ме потърсите е следният:
1.Вижте датата, годината и часа дали са верни и при нужда ги сверете/актуализирайте ръчно.
2.Хубаво е да се пробват 2-та варианта на интернет свързаност wi-fi и Lan , като преди това е желателно да се рестартират двете устройства --> Рутера и бокса.
3.Споделяне на мобилна връзка/интернет от телефона към бокса /Hotspot/
4.Пробвате устройството при някой познат или приятел който е към друг интернет доставчик.

Ако тези варианта, не дадат резултат, пишете ми на Вайбър или ми позвънете.
Ще ви отделя нужното време и ще прегледам всичко детайлно.


24.01.2023

Всички устройства които предлагам са с къстъм фърмуер, с изключение на тези които са сертифицирани от Google .....
В резултат на което са по оптимизирани от фабричните, работят по бързо и стабилно и предлагат изключително полезни функции като:
* "Hardware monitor" с информация за натоварване/температура на процесора, мрежов трафик, резолюция и честота на екрана и т.н.
* Вграден "Automatic Frame Rate"
* Контрол на "Root" достъпа
* Samba сървар
* Wi-Fi Hotspot
* Navigation bar / Status bar
* Настройка на Джойстици
* Потребителски скриптове и др.
Имайки впредвид интереса и запитванията на част от Клиентите ми, устройствата може да бъдат закупени със AOSP/стандартен Android/ или Android TV версия на фърмуера.
Когато се поръчва устройство за възрастни хора или такива които са скарани с техниката, може да се ограничи достъпа до настройките и да се минимализира броя икони на десктопа.
* Това е с цел по лесна работа и избягване на фатални промени като --> изтриване на приложения или нулиране/ресет на устройството ......разбира се "неумишлено" и от незнание .
За хора с деца ...... за да се избегнат неудобни и непредвидени ситуации, може да се забрани в приложението SPMC извличането и показването на XXX каналите, стига разбира се да ми бъде заявено преди закупуването на бокса.

20.12.2022
==============================================
За всички които имат инсталирано приложението  "Nodi Fork" понеже ми омръзна да показвам и да обяснявам по няколко пъти на едни и същи хора ....
Във гореспоменатият "форк" е инсталирана добавка за гледане на телевизия "Balkan Green Revolution", чиито девелопъри са Хървати. 
Стриймовете са външни, и аз нямам никакъв контрол над тях !
Разбира се има и един неприятен момент, в който част от вас няма да могат да гледат през въпросната добавка, заради "рестрикции". 
Всичко това благодарение на някои от БГ оператори, които филтрират/ограничават достъпа до плейлистата от въпросната добавка...
 
02.12.2022
==============================================
Старая се да съм честен и прям с Клиентите си, но виждам, че това не винаги дава резултат, не винаги бива оценявано и в повечето случаи се получава "обратен ефект"
Явно болшинството от БГ потребител обича да бъде лъган и манипулиран......
Повече от 2г не разчитам на обяви в сайтове, защото 90% от Клиентите ми са от препоръки на вече доволни такива, което разбира се ме радва.
Единственното нещо което все още ме дразни са пазарлъците и нежеланието за разбиране на всичко което казвам и съм написал подробно на страницата ми ......
Крайно време е когато някой тръгне да си купува ТВ бокс, без значение от къде,
да осъзнае, че ще се сдобие със Мултимедийно устройство и само това !
Закупуването на такова устройство не му гарантира нищо, както и не трябва да се тълкува като абонамент за каквото и да е било !
Наличието на подобно устройство е трамплин към една по съвременна Интерактивна и Мултимедийна среда и чрез което може да се ползват различни "благинки".
Нещата които съм инсталирал са БОНУС и са само и единственно за ваше улеснение.
Съпорта с който съм се ангажирал, при това -> дистанционно.....без излишно губене на време и разходи за Куриер, също е нещо уникално което ви предоставям и повярвайте ми.... няма да получите от никой друг !
Систематизирана и подредена страница със достатъчно и "добре сдъвкана" информация, написана на разбираем език .
Наличие на Демо клипчета за да видите нагледно и да придобиете по ясна представа .
Всичко това на мен ми е отнело и продължава да отнема време, и ми е крайно неприятно и обидно когато някой ми каже "Не съм длъжен да ти чета и следя страницата"
Моля всеки който ме препоръчва ...... не го правете ако човека е невеж или е неспособен да осъзнае написаното в Блога ми!
Не искам Клиента ми да е от тези които са свикнали цял живот някой друг да им плаща сметката, житейското му мото да е "Аванта", и такива на които всички за всичко са им длъжни.
Дребнави хора със ниска култура на държание и такива със "семкаджийски" манталитет, индивиди които не ценят чуждият труд и усилия .... моля да не ми губят времето.
След всичко написано до тук, ако някой се припознае във типажа който не харесвам и не желая да бъде мой Клиент ...... да си търси късмета във  https://www.olx.bg  или пък https://bazar.bg ....бомбастични и обещаващи "Супер" "Мега" "офертички" колкото искате.









21.06.2022
==============================================
От 22.06 до 10.07  ще правя поетапни актуализации, които ще са свързани само и единственно със добавката за Булсатком!
От услугата могат да се възползват само Клиенти закупили устройството от мен или такива които са със абонамент за софтуерна подръжка.
Тези които не са ползвали бокса активно и са пропуснали предните актуализации знаят каква е "процедурата" и не мисля да го обсъждам повече.
Комуникацията ще става през Вайбър, за да не се превръщам в телефонна централа.
Така ще можете да ми пишете по всяко време, и когато съм на линия и имам възможност ще ви бъде отговорено.
Актуализация ще получат само устройствата свързани по Lan кабел !
Изключения ще правя само на тези които ползват мобилен интернет и нямат друга алтернатива.
За да става всичко бързо и без излишни обяснения, първо ми напишете точният модел на бокса и от мен ли е закупен.
След като ви отговоря ще получите допълнителни инструкции. 
Всеки който се опитва да ме заблуждава и да ми губи времето излишно, ще бъде блокиран веднага !
Спазвайте добрият тон и не ме карайте да влизам в обяснителен режим ...... няма да ви струва нищо .


03.05.2022
==============================================
От известно време ме търсят доста хора, закупили си устройства от емблематичната
серия "MXQ" за да им направя инсталация.
Някои от тях не проявяват разбиране след категоричният ми отказ , и чак ми се ядосват .........ама как така, щели да си платят... 
Споменавал съм нееднократно, че това са откровенни Боклуци със манипулиран фърмуер, и се предлагат главно от Измамници и пишман Търговци .
Цената им е подозрително ниска, а параметрите впечатляващи ......4 - 16 GB RAM .... като размера на Flash паметта достига до внушителните 256 GB.
Цялата тази суха статистика е придружена от нещата които иска да прочете/чуе всеки средностатистически /наивен/ Българин :
* Най новият модел на пазара .....
* Мощен, Мега мощен .....
* Промо, Супер промо .....
* Директно от производителя/завода .....
* 1 година Гаранция ..... Франция :)
* Край на месечните такси за телевизия, готов .... настроен !
* С един клик най новите филми по кината в 4К резолюция.
Цената варира според това кой с колко е готов да се раздели, като псевдо Търговците се стараят да не прекаляват .......
В зависимост от манипулираната "конфигурация" на устройството, цените започват от 48,99лв и стигат до 70-80лв за "върховият" модел .
Ако Купувача реши да "хвърли" още някой лев, брои допълнително 20-30лв за инсталация .... като обикновенно това са посредственни приложения които в повечето случаи са "пълнеж" .
Разбира се, всичко става по Куриер което допълнително оскъпява крайната цена на това удоволствие, със още около 7-8лв.....
За хора които до скоро са гледали на лампов ТВ и са ползвали само телефон със копчета и фенерче, този модел може и да е върха на сладоледа.... но реално са хвърлили едни пари на вятъра .
Без значение какви лепенки и щампи са добавени и какво пише на кутията, в 99,9% боксовете са със 1 GB RAM и 8GB Flash памет /рециклирани чипове от бракувани Таблети
Процесорът с който е оборудвано устройството варира и е въпрос на тото/късмет ...... Amlogic S805,S812,S905 , Rockchip 3229, 3228A , Allwinner H3 /все стар и архаичен Хардуер/
Повечето от тези които са очаквали и таили големи надежди, остават разочаровани .
Почва се едно търсене на мнения по форумите, кой какво, защо и как ..... част от тях дори се хвалят, препоръчват на други колко хубав и сполучлив бил модела .
Но реално истината и ситуацията са съвсем други .......
Споделям всичко това, не за да оплюя този или онзи, а за да станете малко по мислещи, да се научите да четете и да търсите информация за всичко което ще купувате.
Да не бъдете толкова наивни и доверчиви, защото точно от тези неща се възползват Измамниците....... както и да разберете, че качеството си има цена !
 
В случай че някой търси от къде да закупи това технологично "Бижу" , да ползва снимките по долу за сравнение, качил съм почти цялата гама от серията ........

























30.12.2021

==============================================
-=  С КЛИЕНТИ ЩЕ РАБОТЯ СЛЕД 2 ЯНУАРИ 2022 ! =-
==============================================













03.11.2021
=======================================
От 2г се опитвам да въведа някакъв ред, но голяма част от вас си мислят, че могат да правят каквото си искат, и номера им ще минава вечно с различни оправдания .......
Когато има проблем, прекъсвам работата си и отделям от личното си време за да може той да се локализира и отстрани.
За да можете да ползвате пълноценно устройствата си, да гледате филми, да не оставате без Телевизия .
От както съм въвел отдлеченият достъп и съпътстващите го актуализации и ъпдейти, съм приканвал всички -> да ми се осигури "стабилна" интернет връзка.
Под стабилна такава разбирам само и единственно Lan свързаност.
Въпреки това, болшинството от вас продължават да са на wi-fi, в резултат на което трансфера е бавен или пък връзката се разпада, и времето за което трябва да свърша определени неща се удвоява и утроява .
Това е неуважение към труда ми, времето което отделям и всичко което правя за вас ....
Оправдания от рода, че Рутера на някой е скъп и хубав, че се намира в другата стая или е само на 5 метра, не приемам !
Щом аз съм намерил начин, ще намерите и вие .
Относно "отвореното време" през което можете да се възползвате от безплатна актуализация ...... продължавате с оправданията, че сте много заети, че сте били извън страната, че работите много и нямате време да следите кога и какво пиша в Блога си.
За всички вас "вечно заетите" или за тези които не искат да се ограничават със срокове, има специална услуга - "Софтуерна подръжка"
Услугата за Клиенти закупили бокса от мен е 25лв и е за срок от 12 месеца

За това от сега нататък :
======================== 
Актуализации и съпорт от моя страна ще получавате само ако сте свързани по Lan !
Изключения ще правя само на тези от вас които ползват мобилен интернет през GSM или устройства тип "бисквитка" и нямат друга алтернатива.
От безплатните актуализации ще можете да се възползвате само през отвореното време което съм оставил !
Който иска да ползва облаги, ще отдели нужното време и ще следи Блога ми.
За останалите е ясно .....
======================================================================
Правилата са за всички, без изключения и са заложени за да се спазват !
======================================================================
На който не му допадат, да се ориентира към някой от кабелните оператори или IPTV  провайдър.
След всичко написано дотук, надявам се да бъда разбран правилно .......


21.10.2021
==================================
След аварията със сървърите на Булсатком, проблема вече е оправен.
Добавката за "Bulsatcom Fusion" е фиксирана, прикачени са нови модули . 
Всичко това благодарение на бързата намеса на "martinstzкойто е разработчик на повечето добавки за гледане на Филми през тракерите, а и не само .....
Безплатна актуализация свързана със добавката ще правя до края на месеца, като от нея могат да се възползват всички Клиенти закупили устройства от мен, или такива със абонамент за софтуерна подръжка!
=========================================
Желателно е комуникацията да става по Вайбър .
==========================================
Последователността е същата както до сега ....
1. Казвате ми модела на устройството
2. Стартирате Quick Support без да го затваряте, и ми копирате ID номера който ви изписва .
3. След като ви излезе съобщение, разрешавате достъп до устройството.



22.09.2021
==================================
От 24.09 до 15.10 ще правя поетапни актуализации .
Това важи само за мои Клиенти закупили устройствата от мен !
Актуализациите са свързани с подмяна на старо приложение за ТВ, със ново такова.
Тези които са следили предишните ъпдейти и са получили съответните 
и по специално "Home TV", ще може да се възползват от нея. 
Клиенти със стари и неизползвани дълго време устройства, за тях съм описал каква е процедурата, и няма да го коментирам повече.....
Нека комуникацията да става през Вайбър, за да не се превръщам в телефонна централа.
Така можете да ми пишете по всяко време на денонощието. 
Когато съм на линия и имам възможност ще ви бъде отговорено веднага.
За да не си губим времето излишно, когато ми пишете, последователността е следната .....
1. Казвате ми модела на устройството
2. Стартирате Quick Support без да го затваряте, и ми копирате ID номера който ви изписва .
3. След като ви излезе съобщение, разрешавате достъп до устройството.


30.08.2021
=================================
От днес Автора на приложението DaPlayer/BGPlayer е решил еднолично да сложи ограничения и рестрикции.
Тъй като приложението му се свързва с  излъчването на  Пиратски стриймове е премахнато от магазините на Google и iOS.
Респективно вариантите му да се монетизира официално и да печели от реклами секнаха.
Освен, че плащането на абонамент е възможно само през PayPal , вече през един акаунт ще може да се гледа само от 1 устройство !!!
Имах желание да плащам за да можете всички вие да гледате безплатно, но след това еднолично решение от страна на Автора, няма смисъл да продължавам ......
Съветвам ви, и вие да не го правите, да не се подвеждате заради ниската цена и да си активирате абонамент, защото бъдещето на това приложение е неясно, не се знае докога ще съществува, колко пъти ще се променят правилата и условностите в него и т.н.






***********************************
16.08.2021
===============================
До края на месец Август ще правя поетапни актуализации ! 
Ще се добавят дребни фиксове за отстраняване на досадни проблеми при гледане от "SPMC", както и проблеми с разархивирането на субтитри във "Kodi" .
Актуализациите се отнасят само за гореспоменатите 2 приложения и свързаните с тях проблеми !
От тях могат да се възползват само Клиентите които са закупили устройството от мен, както и всички заплатили си такса за годишна софтуерна подръжка.
Моля да не се бъркат понятията "Инсталация и настройки" и "Софтуерна подръжка" , които са 2 различни услуги.
Втората услуга се предлага само при изрядно устройство с актуален софтуер, инсталиран лично от мен !

*Отдалечен достъп ==> "Quick Support"
*Начин за комуникация ==> "Viber"

10.06.2021
============================================================================
Понеже има доста Клиенти на които бюджета им е ограничен, или просто цените им се струват височки, ще пусна втори ценови лист за устройства в стоков/заводски вид.
Ще се предлагат в състояние което идва от производителя, като ще се разпечатват само и единственно за тест преди това, за да се види дали всичко е ОК.
Няма да има инсталирани допълнителни приложения, както и добавки за гледане на филми и телевизия ...... няма да има почистване и финни настройки.
Няма да поемам ангажименти за актуализации и ъпдейти, както и за софтуерна подръжка.
Все едно сте си поръчали бокс от Китай или някой онлайн магазин .
По този начин всеки може да си прецени, кой вариант да избере според потребностите които има и според финансовите си възможности.
Гаранцията е същата както до сега, и при проблем с устройството се заменя със ново или се възстановяват парите.
Щети от токов удар, гръмотевици, както и такива вследствие от немарливо отношение или неправилно включване към ТВ/ел.мрежа, не се признават и покриват.
Надявам се по този начин да удовлетворя изискваният и желанията на повечето Клиенти, като избора оставям на вас .....
**************************************************************************************
-= Устройства без инсталирани допълнителни приложения за ТВ и Филми =-
=========================================================
MECOOL KM6 Classic - цена 135лв за повече инфо натисни тук /  *2/16
TOX1 8K TV BOX - цена 139,99лв / за повече инфо натисни тук / *4/32 
X96 MaX+ 8K TV BOX - цена 129.99лв / за повече инфо натисни тук /  *4/64
X96 MaX+ 8K TV BOX - цена 119.99лв / 
за повече инфо натисни тук /  *4/32 
TX3Mini 4K TV BOX - цена 85лв за повече инфо натисни тук /  *2/16
=========================================================



 
21.04.2021
============================================================================
Край на "порочната" практика всеки да получава най новото и актуално на момента и веднага.

1. Устройства закупени преди повече от 1г , ще получават безплатни актуализации само на приложенията които са опоменати тук в Блога ми.
2. Тези които са със стари устройства, и искат да получат всичко най ново, или да им оправя нещо неработещо, ще трябва да си заплатят сумата от 25лв.
3. При ресет/нулиране на бокса , вече всеки ще си заплаща цената за пълна инсталация. 
4. Не поемам ангажименти за устройства закупени от мен и препродадени на 3-ти лица !
5. Бокс закупен от мен и носен за "прoслушване" при някой Измамник или друг Търговец, автоматично губи всички привилегии за които съм обещал .
*** Клиентите заплатили за софтуерна подръжка ще ползват всички облаги за актуализации и ъпдейти, през целият срок на абонамента, без значение кога са закупили устройството .
Всичко описано по горе, не важи и не се отнася за тях .
===================================================================


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.