сряда, 14 април 2021 г.

-= Хубаво е да се знае =-

====================

* Продавам само и единственно устройството =>  "тв бокс" !
* Гаранцията от мен е 30 дни от датата на закупуване, и който търси по голяма, 
да се ориентира към някоя от Търговските вериги.
* Всичко което е инсталирано като приложения е Бонус, и за него не дължите допълнително заплащане или месечни такси !
* Ако някой е закупил за вас мое устройство, и ви иска месечни такси, определено ви лъже и спекулира.
* Поемам ангажименти към всички мои Клиенти за съпорт и актуализации когато се налага , но само при определени условия !
* Устройства закупени от мен и след време подарени или препродадени на 3-ти лица, губят всякакви привилегии и ангажиментите ми към тях отпадат !
* При установяване на манипулация от ваша страна, или опит за такава с цел кражба .... прекратяваме всякакви взаимоотношения !
* Не мога да гарантирам за нито едно приложение до кога ще върви и ще бъде поддържано от девелопъра или компанията която го е създала !
* Не мога да гарантирам за нито едно приложение, че няма да бъде блокирано и спряно в определена държава или филтрирано от даден Провайдър.
* Поемам ангажимент да отделя време на всеки, и да обясня подробно за приложенията които съм инсталирал, стига човека отсреща да има поне малко техническа мисъл.
* Не съм програмист, нито едно приложение не е написано от мен, както и не излъчвам или стриймвам Телевизия и Филми от където и да е.
* Поради гореописаните причини, винаги съм казвал на Клиентите си, че не контролирам нищо и всяка една програма зависи от множество странични фактори.
* За всички тези които се правят на приятно разсеяни и неразбрали - устройства които не са закупени от мен, няма да получават съпорт и последващи актуализации .
* Поради различни обстоятелства, абонамент за софт.подръжка на устройства закупени от друг Търговец, няма да предлагам повече.
Който иска моето внимание и услуги, идва и си закупува бокс от мен.

-= За контакти и запитвания =-

==========================

* Работя с Клиенти всеки делничен ден от 9:00 - 18.30ч
* Събота и Неделя единственно ако имаме уговорка .
* Разговори по телефона само през часовете в рамките на работното ми време .
* За тези които работят до късно, или са се сетили в неподходящ ден и час 
може да ползват Вайбър.
* Когато съм на линия и имам възможност, ще бъде отговорено на всеки.
* За хората които нямат Вайбър, да пишат на пощата ми - dr.rossbg@gmail.com
* На този етап, поради невъзможност и нежелание от моя страна 
поръчки през Куриер няма да се изпращат.
* Могат да се вземат единственно и само на място, и разбира се след предварителна 
уговорка за удобен ден и час .

-= За да не си губим времето взаимно =-
================================
* За тези, които искат 24/7 подръжка, 100% сигурност на излъчване, безусловно внимание и съпорт ......все неща които аз не мога да им осигуря .....
* За всички тези, които ме смятат за арогантен, нагъл и безочлив Търговец, нека се ориентират към някои от кабелните оператори, да си сключат договор и да си плащат всеки месец .
* За тези, на които устройствата предлагани от мен им се виждат скъпи ...... да търсят алтернативи във сайтове като olx.bg и bazar.bg , обяви на псевдо разбирачи и Измамници бол .







































Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.