понеделник, 2 октомври 2023 г.

                              -= Съпорт и актуализации =-

==============================================

За тези които са закупили ТВ бокс от мен, осигурявам съпорт, давам съвети, отговарям и изказвам мнение по въпроси ако има зададени такива.

* На всеки нов Клиент отделям достатъчно време, за да го въведа и обясня за основните неща по правилната експлоатация на устройството и тези които е задължително да спазва.

Не отказвам на никой, и ако се наложи мога да вляза дистанционно и да покажа кое приложение за какво служи и как функционира.

* При проблем със някое от основните приложения, и в случай, че е по моите възможностти да го отстраня, извършвам актуализации или ъпдейти.

* Отвореното време за безплатни актуализации които оставям, е между 20-30дни.

* Мястото където отбелязвам това е таба "NEWS", и който иска да се възползва е желателно да следи какво пиша там.

=================================

За да получите безплатна актуализация :

=================================

- Трябва да ме потърсите през отвореното време което съм оставил.

- Актуализация ще получат само устройствата свързани по Lan кабел.

- Изключения само за тези които ползват мобилен интернет и нямат друга алтернатива.

- Да не сте пропускали последната актуализация.

================

  Последователност

================

1. Казвате ми модела на устройството.

2. Стартирате Quick Support без да го затваряте, и ми напишете ID номера който ви показва.

3. След като ви излезе съобщение, разрешавате достъп до устройството.

Комуникацията ще става през Вайбър, за да не се превръщам във телефонна централа.

Така ще можете да ми пишете по всяко време, и когато съм на линия и имам възможност ще ви бъде обърнато внимание.

Няма да толерирам тези които ми подхвърлят ID, без да съм го поискал.

Всеки който се опитва да ме заблуждава и да ми губи времето, ще бъде игнориран!

* Спазвайте добрият тон и не ме карайте да влизам в обяснителен режим няма да ви струва нищо!









Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.